Selamat Ulangtahun ke-25 - IKRAM
12June2009-Selamat Ulangtahun diucapkan kpd saudara ikram yg ke 25thn. Semoga dgn peningkatan usia ini, semakin meningkatla tahap kematangan beliau sebagai seorg insan yg bergelar manusia. semoga dicucuri rezeki yg melimpah ruah. peroleh segala apa yg dihajati, berjaya didunia dan akhirat. Amin...
6/11/2009 07:57:00 PM
|
Labels:
birthday
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


40 comments:
ala...macm budak2 nak sambut anniversary..\
hrp misai jer panjang
ala..macm budak2 nak sambut anniversary...
hrp misai jer panjang
by.mizi
semoga dapat cinta sejati...
hepy besday boy..
-palie rakus-
huahuahauahuahuahuauhauauaa
hepi besday... huuhu
heppy besday!!
-alibest-
test..
ermm.... panjang ni bersuara besi la... hehee....
thanks to all... heheheee
-ikram-
testing²....
woi..kalau nak guna bahasa2 yg kurang ajar tu takyahlah masuk dalam nie...
misteri abg sedap..siapakah abg sedap yg sebenarnya???
aku dah removed comment abg sedap. tp aku xdapat ban IP address dia atas dua sbb:-
1. Nickname tak register
2. IP address company - so klu aku ban mana2 comment yg dipost, satu company tak bole post comment.
tq
maka lenyaplah identiti abg sedap selama lamanya...
nape aku tak dpt baca komen abg sedap.... cehhh...!! ade brani ckp depan2 la... hahahaaa...
-superb-
kengkawan.... 18 jun ni besday abg besar long manjung. Bassis hardcore tu...
Jgn lupa semua...ekekekee..
-superb-
owhh. basis bleeding mascara merangkap ketua band tu ke?. 18-jun kita suro die buat konsert live kt LPP. :)
kat manjung la dia nak perform... sbb dia offday..
-superb-
time tu die standby utk insp gt13.. uhuu ;)
cayok palie cayok........ purot metallllllllllllllllllllll yeyeye.
-arai-
Palie sila jelas kan bil makan bulan May 2009 sebelum menyambut majlis hari jadi....
- Pak JO -
mana syok sambut besdey dgn kawan2, sambut dgn ma lagi syok..kot boleh dapat hadiah..kawan2 mana bagi hadiah..minta belanja makan ada la
-lelaki matang-
lelaki matang,andalah lelaki paling pra-matang yg pernah aku jumpe. lps ni tukar nama lelaki pra-matang k..
Pak Jo, Palie ni bil mkn bulan May thn lepas pon xsettle lg..pecite?
mentang2lah tukang masak org belakang rumah..
ape..ingat boleh makan free kaa??
abg besar yg mana ney?
honda ka?myvi ka?
abg besar honda perut membuyut, abg besar myvi la perut metall. uhuuhu ;p
ceh hampeh...yg abg besar to honda paling laju kat mjg tp sayangnye auto..hahahahhha..
ala pak jo rilek la...bayar setahun pon xpe..huuuhuuu..
ala syuk...ok la metal ..dari ang to BABY LPP..hahahhahah
palie bukan nama sebenar
hutang wajib dibayo bro
-abaqhang-
kak rose sukaaaa kat abg ikram...selamat hari jadi diucapkan...bila nak ajak kak rose jalan2 lagik..???
-kak roSe-
x rugi kak rose suke kat abg ikram..
abg ikram baek,penyayang n xsuke marah2..
-aBg BoB-
bleh je abe ikram nk ajak kak rose jalan2..
bg tarikh mase n tempat k~
jgn kasi tau sape2 tau~
-superb bukan nama panggilan-
hah???? ni dh menambah nampahnya... siap ada bukan nama sebenar?????
kak rose tu sape?????
-superb-
ntah..msng2 menyorokkn identiti..ssh nak cam
btul abg bob, abg ikram mmg baekkk..kadang tu nyampah jgk kat dia..time pegi training baru nak cari kak rose...benciii...:(
-kak roSe-
mungkin kak rose hanya sbg ...
die nk,die pggl kak rose,die xnk,die lupe kn kak rose..
kesian naseb kak rose..
ada sesape yg dpt membantu kak rose????
-AbG b0b-
tak baek la buat mcm tu...nnt kak rose jumpa dia, kak rose patah2kan kaki dia..biar takleh jumpa lagik..
-kak roSe-
siapakah kak rose yg tak bermoral itu...
~optimus prime~
tak payah nak patahkan kaki dia lagi kak rose..yg patah tu pun tak sembuh lagi...
~abg sedap kembali~
wat2 bertenang kak rose. makin hr makin emo minah ni..
Post a Comment