Destinasi Bajet

Kami bertolak dari Manjung sekitar jam 3:00ptg, 7 Jun 09. Perjalanan yang pada asalnya tidak dirancang. destinasi pertama kami adalah air terjun Pecah Batu yang terletak diTerong. perjalanan mengambil masa 45minit dengan menaiki kereta. tiba di air terjun tersebut jam 4:45ptg & terus menikmati kesejukan air terjun pecah batu. setelah puas mandi-manda selama 2jam. kami bersiap sedia untuk ke destinasi seterusnya iaitu kuala sepetang. apa yg menarik tentang kuala sepetang ini adalah mee banjir udang nya. setelah tiba di gerai mak teh. kami terpaksa menunggu 15minit untuk mendapatkn tempat duduk. apa yg specialnya tntang mee udang mak teh ni adalah udang yg bnyk. tp, hakikatnya takde la sedap sangat. mahal pulak tu RM10 untuk satu pinggan. setelah menikmati mee udang, kami berhenti sebentar di gerai buah-buahan kawasan changkat jering. kami berhabis RM40 untuk menjamah rasa durian. Emmm..enak & manis sekali rasanya. Setelah jam 9:45mlm. kami bertolak pulang ke Manjung dgn girangnya. Apa yg menarik, destinasi bajet kami ini hnya bermodalkan RM32.50 seorang. Murahkn? Ada idea utk destinasi bajet seterusnya?...

29 comments:

sukrie said...

testtinggg

Anonymous said...

pulau best gak.... ape2 pun aku ikut jew...jgn lupa aku dh la.... tol tak nuar...ekekekee...

-ikram-

Anonymous said...

ala ikram.... kitorg sentiase ingat ko........... ingat misai, ingat ikram

Anonymous said...

gila macho mamat yg bergayut tue ekkk. da la ensem itam manis.... kadang2 nampak cute.... btol tak kawan2

Anonymous said...

Nuar nie kelakar ler...

Anonymous said...

nuar puji diri sndri ke? huahuaaaa

sukrie said...

susah nak trace sape post comment sbb gune anonymous...ape kata korg sign in..

si polan bin polan said...

ehh..mn bulu kaki brader bju warna ijor tu ekk..shave ker??ahahah

Anonymous said...

bukan shave..tapi original mmg tak der..hihi

Anonymous said...

next destinasi semestinya pulau pangkor...dekat & cost yg murah..huhuu

-JeRiChO-

Anonymous said...

wei...
kalo nk g shoot email dlu...
mne tau aku nk g ke...
kekekekkeke...

-SHafri Akatsuki-

sukrie said...

boleh. xdehal. lagi rmi pergi lagi syok. klu g bercuti nti jgn bawa kambing hitam dah le shafri. uhuuhu

-arai- said...

darah kambing itam jgn lupe........... huhuhuhu

Anonymous said...

hah??? kambing hitam??? sapri skang dh jadi pengembala ke??? ekekekeee.....

kalo ada kambing hitam leh buat BBQ..

-super-

Anonymous said...

I Like Mat Rempit....
Mak De suke ler lelaki ganas macam Shafri ni...
Mak De harap shafri dpt mencabar aksi di ranjang...

- Mak DE -

sukrie said...

Mak DE, sila kawal nafsu anda diblog ini. terima kasih.

Anonymous said...

eleh..tu tanyer waks suzaimi nak cari kedai mee udang banjir...

~waks~

Anonymous said...

safri ganas di rambut je

Anonymous said...

shafri hanya akan potong rambut bila masuk team C jer..hihi

~fawi~

sukrie said...

safri rmbut ko mcm rmbut wani la. ke guane?

sukrie said...

trimas waks, klu tak kitorg xmkn kt kdi mak teh...

Anonymous said...

okes..you are welcome sukrie..
hope you all enjoy...
next time leh join xtvt korang..

`waks`

Anonymous said...

to waks..

dgr citer aritu wak naik ambulan..
sebab wak muntah..
btl ker wak?
hehehe..

-abg BoB-

sukrie said...

boleh je join..semua dialu2kan..muntah? laen mcm je waks..

tuLAtuLE said...

ish2...konpius aku..wak naik ambulans? cik misi lawa kot? hihi

sukrie said...

taktik 60an tu wak. huhu

Anonymous said...

dah lar naik ambulans...boleh pula dapat cabutan bertuah..hampeh...

~optimus prime~

Anonymous said...

relax2...

~megatron~

Anonymous said...

Ni musti kes jeles...jgn layan diorang ni wak huhu
kira untung aper leh dpt bwk balik hamper..
rezeki org saper tau beb...

~Megatron~

Post a Comment