Destinasi Bajet
Kami bertolak dari Manjung sekitar jam 3:00ptg, 7 Jun 09. Perjalanan yang pada asalnya tidak dirancang. destinasi pertama kami adalah air terjun Pecah Batu yang terletak diTerong. perjalanan mengambil masa 45minit dengan menaiki kereta. tiba di air terjun tersebut jam 4:45ptg & terus menikmati kesejukan air terjun pecah batu. setelah puas mandi-manda selama 2jam. kami bersiap sedia untuk ke destinasi seterusnya iaitu kua
la sepetang. apa yg menarik tentang kuala sepetang ini adalah mee banjir udang nya. setelah tiba di gerai mak teh. kami terpaksa menunggu 15minit untuk mendapatkn tempat duduk. apa yg specialnya tntang mee udang mak teh ni adalah udang yg bnyk. tp, hakikatnya takde la sedap sangat. mahal pulak tu RM10 untuk satu pinggan. setelah menikmati mee udang, kami berhenti sebentar di gerai buah-buahan kawasan changkat jering. kami berhabis RM40 untuk menjamah rasa durian. Emmm..enak & manis sekali rasanya. Setelah jam 9:45mlm. kami bertolak pulang ke Manjung dgn girangnya. Apa yg menarik, destinasi bajet kami ini hnya bermodalkan RM32.50 seorang. Murahkn? Ada idea utk destinasi bajet seterusnya?...

6/10/2009 08:35:00 AM
|
Labels:
vacation
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

29 comments:
testtinggg
pulau best gak.... ape2 pun aku ikut jew...jgn lupa aku dh la.... tol tak nuar...ekekekee...
-ikram-
ala ikram.... kitorg sentiase ingat ko........... ingat misai, ingat ikram
gila macho mamat yg bergayut tue ekkk. da la ensem itam manis.... kadang2 nampak cute.... btol tak kawan2
Nuar nie kelakar ler...
nuar puji diri sndri ke? huahuaaaa
susah nak trace sape post comment sbb gune anonymous...ape kata korg sign in..
ehh..mn bulu kaki brader bju warna ijor tu ekk..shave ker??ahahah
bukan shave..tapi original mmg tak der..hihi
next destinasi semestinya pulau pangkor...dekat & cost yg murah..huhuu
-JeRiChO-
wei...
kalo nk g shoot email dlu...
mne tau aku nk g ke...
kekekekkeke...
-SHafri Akatsuki-
boleh. xdehal. lagi rmi pergi lagi syok. klu g bercuti nti jgn bawa kambing hitam dah le shafri. uhuuhu
darah kambing itam jgn lupe........... huhuhuhu
hah??? kambing hitam??? sapri skang dh jadi pengembala ke??? ekekekeee.....
kalo ada kambing hitam leh buat BBQ..
-super-
I Like Mat Rempit....
Mak De suke ler lelaki ganas macam Shafri ni...
Mak De harap shafri dpt mencabar aksi di ranjang...
- Mak DE -
Mak DE, sila kawal nafsu anda diblog ini. terima kasih.
eleh..tu tanyer waks suzaimi nak cari kedai mee udang banjir...
~waks~
safri ganas di rambut je
shafri hanya akan potong rambut bila masuk team C jer..hihi
~fawi~
safri rmbut ko mcm rmbut wani la. ke guane?
trimas waks, klu tak kitorg xmkn kt kdi mak teh...
okes..you are welcome sukrie..
hope you all enjoy...
next time leh join xtvt korang..
`waks`
to waks..
dgr citer aritu wak naik ambulan..
sebab wak muntah..
btl ker wak?
hehehe..
-abg BoB-
boleh je join..semua dialu2kan..muntah? laen mcm je waks..
ish2...konpius aku..wak naik ambulans? cik misi lawa kot? hihi
taktik 60an tu wak. huhu
dah lar naik ambulans...boleh pula dapat cabutan bertuah..hampeh...
~optimus prime~
relax2...
~megatron~
Ni musti kes jeles...jgn layan diorang ni wak huhu
kira untung aper leh dpt bwk balik hamper..
rezeki org saper tau beb...
~Megatron~
Post a Comment