Perginya Jaja & Saira di LPP

Tanggal 12/6/09. hari terakhir Jaja & Saira di LPP. Dalam erti kata lain, berakhirla musim mencari psgn hidup di LPP. Adakah Aman sudah menemui cinta sejati yg selama ini beliau dambakan?. Bg pihak Ops, terima kasih diucapkan kpd Jaja & Saira kerana sudi mengadakan makan2. Semoga berjaya dimasa-masa akan dtg

43 comments:

Anonymous said...

rugi je x toek ramai2..muka jaja mcm kenal je bile buka tudung..wani lak muka cm safri kalu safri pakai tudung
damn..


-fans kipas susah mati-

Anonymous said...

rugi yg mane tak dapat jaja ngan saira...
tp dikalangan jejaka2 di LPP mesti ade yg admirenye... kite tunggu dan lihat jerk

-arai-

Anonymous said...

Sapa nak no phone wani, boleh dapatkan dengan aku.....

janggut......

Anonymous said...

aku nak? ko sapa janggut?

-ajak-

Anonymous said...

kat c&i tak wat makan2 ke?

Anonymous said...

kat c&I dorg bawak pizza...

sedap ooo....

abg sedap said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

same la sgt...tapi shuk... kalo ko gemuk skit kan...sebijik mcm BS aku mase duk team c dlu...kekekekekekekke...

-ShafRi Akatsuki-

sukrie said...
This comment has been removed by the author.
abg sedap said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

wei kek tu cmm sedap je...
kowg ade simpan dlm peti ais tk...
lapo la plak...

-ShafRi Akatsuki-

sukrie said...

kek dah habis kitorg mkn. klu nak tgu la wani wat makan2 pulak.. huuhu

Anonymous said...

ala shafri... kek kat umah belambak.... kek aku buat hahahaha tp ko kene crk gali la kt lubang jamban. huhuhuuhu

-arai-

Anonymous said...

shafri kepingin kek ye... bukan ke kamo sukakan kambing hitam... ekekee...

ermm... aman ape cite??/ dh dpt kew gadis idaman atau dia dpt jejaka idaman..heheheee..

p/s : jgn marah,nanti kena jual.

Anonymous said...

kepada pelajar2 training perempuan jangan percaya kata2 manis staff2 lelaki LPP.... Mereka semua BUAYA.... Mak DE sudah serik ternoda....

- Mak DE a.k.a Janda Sepi -

Anonymous said...

woii..jgn marah legend shafri..kang nanti dia merajuk pi shah alam panggil geng..naya,
ala..semua bila awek training dah blah baru berpusu2 nak ngorat ler..masa depan mata bisu ajer...macam hampehh

-lelaki matang-

sukrie said...

Mak DE a.k.a Janda Sepi. Ini blog awam, sila kawal hormon anda. tq..

Anonymous said...

da xbleh kwl le tu..ahaks3

-tDP bestt-

Anonymous said...

wah...suk dah pandai mengawal hormon skunk..hehe

WGP4114 said...

syuk ada hormon ker?

sang merah said...

apsal kt gb3 xde mkn2..
xpela aku harap dak2 tdp wat mkn2 sblom diorg bla..
haha~

Anonymous said...

paling BEST NYE TDP to cm hampeh....

dh la isap kuat..

damn...

-cari aku kalu xpuas ati-

WGP4114 said...

oit...tdp yg mana satu?

Anonymous said...

ntah..ko terasa ker??..kalau terasa maknanya ko la tu...hehehe

~abg sedap kembali~

sukrie said...

WGP4114, hormon ape? -cari aku kalu xpuas ati- , gaya mcm gagah tp syg nickname sebenar tak didedahkn. nampak sgt bachol :P

Anonymous said...

aku la palie yg cakap to..pe hal..

Anonymous said...

takde koje lain kome ni.......
insaflah wahai teman.....

-abg aji-

WGP4114 said...

abg palie rupa2 nye..sori abg long...

Anonymous said...

tak bleh blah..



-taufik-tg bin

Anonymous said...

macam tak matang la..dah sunat ke blum..


-abg mambai-

Anonymous said...

kalu lum sunat abg aji leh sunatkan.....

-abg aji-

jgn jilat said...

abg pandai sunat org yek..

Anonymous said...

kalo da sunat masa budak2 dulu,tapi nk sunat lg skali..
leh x bang Aji sunatkn?

-aBg BoB-

Anonymous said...

kak rose sukaaa yg sunat...emmm..

-kak roSe-

Anonymous said...

kira nya ko masuk sini takda basic Gas turbine la?


-taupik tj bin-

sukrie said...

kak roSe ni da kawen blum? ayat semacam je.

Anonymous said...

yg baju biru tu sape?perot nmpk buncit jeee..kekekee

Anonymous said...

kpd aBg BoB..... boleh lg pun dah menjadi tggjwb abg aji....

-abg aji-

Anonymous said...

kalo cmtu abg aji,bole la sunat lg skali..
ksian tgk kak rose..
desperate nk yg bersunat..

-abg bOb-

Anonymous said...

ABG BOB.... sekadar ingin bertanya...
knp nak bersunat lg sekali?

-pakguard-

Anonymous said...

sebab kak rose suke org sunat 2kali..
kalo 3kali lg baekk..

kenape,abg pakGuard pn nk kak RoSe gak ker?

-abg bOb-

sukrie said...

berebut2 la korg ngn kak rose tu...

Anonymous said...

kak rose tu dah sunat ke,,

-Hangsapa-

Post a Comment