Perginya Jaja & Saira di LPP
Tanggal 12/6/09. hari terakhir Jaja & Saira di LPP. Dalam erti kata lain, berakhirla musim mencari psgn hidup di LPP. Adakah Aman sudah menemui cinta sejati yg selama ini beliau dambakan?. Bg pihak Ops, terima kasih diucapkan kpd Jaja & Saira kerana sudi mengadakan makan2.
Semoga berjaya dimasa-masa akan dtg
6/12/2009 05:49:00 PM
|
Labels:
farewell
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
43 comments:
rugi je x toek ramai2..muka jaja mcm kenal je bile buka tudung..wani lak muka cm safri kalu safri pakai tudung
damn..
-fans kipas susah mati-
rugi yg mane tak dapat jaja ngan saira...
tp dikalangan jejaka2 di LPP mesti ade yg admirenye... kite tunggu dan lihat jerk
-arai-
Sapa nak no phone wani, boleh dapatkan dengan aku.....
janggut......
aku nak? ko sapa janggut?
-ajak-
kat c&i tak wat makan2 ke?
kat c&I dorg bawak pizza...
sedap ooo....
same la sgt...tapi shuk... kalo ko gemuk skit kan...sebijik mcm BS aku mase duk team c dlu...kekekekekekekke...
-ShafRi Akatsuki-
wei kek tu cmm sedap je...
kowg ade simpan dlm peti ais tk...
lapo la plak...
-ShafRi Akatsuki-
kek dah habis kitorg mkn. klu nak tgu la wani wat makan2 pulak.. huuhu
ala shafri... kek kat umah belambak.... kek aku buat hahahaha tp ko kene crk gali la kt lubang jamban. huhuhuuhu
-arai-
shafri kepingin kek ye... bukan ke kamo sukakan kambing hitam... ekekee...
ermm... aman ape cite??/ dh dpt kew gadis idaman atau dia dpt jejaka idaman..heheheee..
p/s : jgn marah,nanti kena jual.
kepada pelajar2 training perempuan jangan percaya kata2 manis staff2 lelaki LPP.... Mereka semua BUAYA.... Mak DE sudah serik ternoda....
- Mak DE a.k.a Janda Sepi -
woii..jgn marah legend shafri..kang nanti dia merajuk pi shah alam panggil geng..naya,
ala..semua bila awek training dah blah baru berpusu2 nak ngorat ler..masa depan mata bisu ajer...macam hampehh
-lelaki matang-
Mak DE a.k.a Janda Sepi. Ini blog awam, sila kawal hormon anda. tq..
da xbleh kwl le tu..ahaks3
-tDP bestt-
wah...suk dah pandai mengawal hormon skunk..hehe
syuk ada hormon ker?
apsal kt gb3 xde mkn2..
xpela aku harap dak2 tdp wat mkn2 sblom diorg bla..
haha~
paling BEST NYE TDP to cm hampeh....
dh la isap kuat..
damn...
-cari aku kalu xpuas ati-
oit...tdp yg mana satu?
ntah..ko terasa ker??..kalau terasa maknanya ko la tu...hehehe
~abg sedap kembali~
WGP4114, hormon ape? -cari aku kalu xpuas ati- , gaya mcm gagah tp syg nickname sebenar tak didedahkn. nampak sgt bachol :P
aku la palie yg cakap to..pe hal..
takde koje lain kome ni.......
insaflah wahai teman.....
-abg aji-
abg palie rupa2 nye..sori abg long...
tak bleh blah..
-taufik-tg bin
macam tak matang la..dah sunat ke blum..
-abg mambai-
kalu lum sunat abg aji leh sunatkan.....
-abg aji-
abg pandai sunat org yek..
kalo da sunat masa budak2 dulu,tapi nk sunat lg skali..
leh x bang Aji sunatkn?
-aBg BoB-
kak rose sukaaa yg sunat...emmm..
-kak roSe-
kira nya ko masuk sini takda basic Gas turbine la?
-taupik tj bin-
kak roSe ni da kawen blum? ayat semacam je.
yg baju biru tu sape?perot nmpk buncit jeee..kekekee
kpd aBg BoB..... boleh lg pun dah menjadi tggjwb abg aji....
-abg aji-
kalo cmtu abg aji,bole la sunat lg skali..
ksian tgk kak rose..
desperate nk yg bersunat..
-abg bOb-
ABG BOB.... sekadar ingin bertanya...
knp nak bersunat lg sekali?
-pakguard-
sebab kak rose suke org sunat 2kali..
kalo 3kali lg baekk..
kenape,abg pakGuard pn nk kak RoSe gak ker?
-abg bOb-
berebut2 la korg ngn kak rose tu...
kak rose tu dah sunat ke,,
-Hangsapa-
Post a Comment