LPP Mini Powerman
Seperti yang kita sedia maklum, pihak PSRM & KSR akan mengadakan 'Mini Powerman' pada 20 Jun 2009 iaitu pada hari Sabtu. Penyertaan terbahagi kepada 2 kategori iaitu 'Individu' dan 'Team Relay'. Penyertaan terbuka kepada semua LPP staff & 'in-house contractor'. Hanya basikal plant yang tidak mempunyai gear sahaja dibenarkan untuk menyertai 'Mini Powerman' ini.
6/14/2009 02:03:00 PM
|
Labels:
sports
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

17 comments:
Good luck kpd semua yg terlibat
-Khumiza-
mcm dh tau je sape menang..hurmm
-JeRiChO-
kalo ade baju2 lbh...
pas kat aku wei...
-Shafri Akatsuki-
masuk la powerman..nak baju free xdapat la..tau la legendary :p
ye betull
kalo legendary masuk powerman,nanti mase berlari atau kayuh basikal,dia boleh jd screensaver..muahahahaa....
gud luck pada semua.. aku tak dpt masuk sbb kena keje... huhuhhuuuuhhu...
-superb-
wei aku keje rrr...
tolong rr wei...
tolong rr..
tooollLLLOOOOOnnnngGGG!!!???....
-Shafri Akatsuki-
Kalau hang nak baju shafri bole jumpa aku.... Itu pon kalo hang berani lar kan....
- hamid -
nak try masuk apakan daya jauh diperantauan.
huhuhuhu..
-alibest-
alibest, xpe. kami kabarkn berita mini powerman dari perantauan.
ali..ko msk mini powerman bleh kurg 5kg=2bungkus nsi lemak ko mkn 1hari..
-tDP bestt-
tdp best??
BEST nye TDP to!!!!!!cm hampeh ada la..
ala safri lari itik pon penat..hahahhah
TDP = Terbaik Dr Poli.. mmg yg terpilih je dpt join TDP.. sapot la skit :)
abg aji xnampak pe yg terbaik dr TDP ni....
musykil tul......
abg aji musykil kat maner tue abg aji? TDP blh tolong perjelaskan...
Tahniah kpd semua pemenang. bg yg pengalah, cuba lg tahun hadapan ea.
Post a Comment