LPP Mini Powerman


Seperti yang kita sedia maklum, pihak PSRM & KSR akan mengadakan 'Mini Powerman' pada 20 Jun 2009 iaitu pada hari Sabtu. Penyertaan terbahagi kepada 2 kategori iaitu 'Individu' dan 'Team Relay'. Penyertaan terbuka kepada semua LPP staff & 'in-house contractor'. Hanya basikal plant yang tidak mempunyai gear sahaja dibenarkan untuk menyertai 'Mini Powerman' ini.

17 comments:

Anonymous said...

Good luck kpd semua yg terlibat

-Khumiza-

Anonymous said...

mcm dh tau je sape menang..hurmm

-JeRiChO-

Anonymous said...

kalo ade baju2 lbh...
pas kat aku wei...

-Shafri Akatsuki-

sukrie said...

masuk la powerman..nak baju free xdapat la..tau la legendary :p

Anonymous said...

ye betull

Anonymous said...

kalo legendary masuk powerman,nanti mase berlari atau kayuh basikal,dia boleh jd screensaver..muahahahaa....

gud luck pada semua.. aku tak dpt masuk sbb kena keje... huhuhhuuuuhhu...

-superb-

Anonymous said...

wei aku keje rrr...
tolong rr wei...
tolong rr..
tooollLLLOOOOOnnnngGGG!!!???....

-Shafri Akatsuki-

Anonymous said...

Kalau hang nak baju shafri bole jumpa aku.... Itu pon kalo hang berani lar kan....

- hamid -

Anonymous said...

nak try masuk apakan daya jauh diperantauan.
huhuhuhu..

-alibest-

sukrie said...

alibest, xpe. kami kabarkn berita mini powerman dari perantauan.

Anonymous said...

ali..ko msk mini powerman bleh kurg 5kg=2bungkus nsi lemak ko mkn 1hari..

-tDP bestt-

Anonymous said...

tdp best??

Anonymous said...

BEST nye TDP to!!!!!!cm hampeh ada la..

ala safri lari itik pon penat..hahahhah

sukrie said...

TDP = Terbaik Dr Poli.. mmg yg terpilih je dpt join TDP.. sapot la skit :)

Anonymous said...

abg aji xnampak pe yg terbaik dr TDP ni....
musykil tul......

TDP best said...

abg aji musykil kat maner tue abg aji? TDP blh tolong perjelaskan...

sukrie said...

Tahniah kpd semua pemenang. bg yg pengalah, cuba lg tahun hadapan ea.

Post a Comment