BBQ - Ops SEV
Pada hari Sabtu 20-06-09 yang lalu, pihak operation SEV telah mengadakan BBQ bertempat di tasik LPP. Persediaan telah dibuat sejak jam 430 petang lagi.
Hj Ramli juga tidak ketinggalan turut serta dalam majlis BBQ ini. Namun Abg Razak tidak dpt hadir atas sebab-sebab yg tidak dapat dielakkan. Antara makanan yg disediakan spt daging rusa, ayam, udang, sotong & sosej.
Majlis BBQ ini tamat jam 745mlm. Jutaan terima kasih kepada mereka-mereka yg datang menjayakan BBQ ini. Segala kekurangan bg pihak penganjur saya mohon kemaafan. Ada bajet, kita buat lagi.
6/21/2009 04:59:00 PM
|
Labels:
party
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
10 comments:
hamb0iiii..sy0ooknya korg..bersatu hati buat BBQ..tempat pon menarik...
kak rose suka BBQ, dah lama kawan2 kak rose tak buat xtvt mcm ni..korang x patut, tak jemput kak rose pon...benciiii...
-kak roSe-
Ala Kak Rose jgn la cdey2...dorg xsengaje tu..lg kesian kak Ruse..mmg la di jemput tp kne panggang lg..huahuahua
kak rose x cdey pon..lagipon kalau djemput,bukan ley dtg pon..lain la kalau abg ikram dtg amik..emm, x npk lak abg ikram..dia x join ke..?
abg yg kat tepi air pakai baju itam tuu hensem la..kak rose sukaaa tgk...:)
-kak roSe-
kak roSe xbg no tepon, klu tak mmg kami dah jemput dtg BBQ. next time ea. kita wat BBQ atas stack.
abg baju itam 2 mmg dilahirkn seorng yg hensem sejak azali lg....
geng2 gb3 bukan nk ajak.....tau la kami ni plg jauh..huhu
kekekekeekk...sape kak rose tu...meremang bulu ketiak aku....kakakakakka...
x elok simpan bulu ketiak pjg2......
-abaqhang-
Salam
waw memang nampak best sangat..
tahniah..
salam
wah rini, jauh dr sabah bah ...
apa yg best sangatnya tu rini ? heh
Post a Comment