BBQ - Ops SEV

Pada hari Sabtu 20-06-09 yang lalu, pihak operation SEV telah mengadakan BBQ bertempat di tasik LPP. Persediaan telah dibuat sejak jam 430 petang lagi.


Hj Ramli juga tidak ketinggalan turut serta dalam majlis BBQ ini. Namun Abg Razak tidak dpt hadir atas sebab-sebab yg tidak dapat dielakkan. Antara makanan yg disediakan spt daging rusa, ayam, udang, sotong & sosej.

Majlis BBQ ini tamat jam 745mlm. Jutaan terima kasih kepada mereka-mereka yg datang menjayakan BBQ ini. Segala kekurangan bg pihak penganjur saya mohon kemaafan. Ada bajet, kita buat lagi.

Credit to Ikhsan, Atan, Pak long & Pak Saad yg telah byk membantu dr segi logistik & persediaan BBQ. Terima kasih.

10 comments:

Anonymous said...

hamb0iiii..sy0ooknya korg..bersatu hati buat BBQ..tempat pon menarik...

kak rose suka BBQ, dah lama kawan2 kak rose tak buat xtvt mcm ni..korang x patut, tak jemput kak rose pon...benciiii...

-kak roSe-

Anonymous said...

Ala Kak Rose jgn la cdey2...dorg xsengaje tu..lg kesian kak Ruse..mmg la di jemput tp kne panggang lg..huahuahua

Anonymous said...

kak rose x cdey pon..lagipon kalau djemput,bukan ley dtg pon..lain la kalau abg ikram dtg amik..emm, x npk lak abg ikram..dia x join ke..?

abg yg kat tepi air pakai baju itam tuu hensem la..kak rose sukaaa tgk...:)

-kak roSe-

sukrie said...

kak roSe xbg no tepon, klu tak mmg kami dah jemput dtg BBQ. next time ea. kita wat BBQ atas stack.

wanie said...

abg baju itam 2 mmg dilahirkn seorng yg hensem sejak azali lg....

Anonymous said...

geng2 gb3 bukan nk ajak.....tau la kami ni plg jauh..huhu

Anonymous said...

kekekekeekk...sape kak rose tu...meremang bulu ketiak aku....kakakakakka...

Anonymous said...

x elok simpan bulu ketiak pjg2......

-abaqhang-

Unknown said...

Salam
waw memang nampak best sangat..
tahniah..

sukrie said...

salam
wah rini, jauh dr sabah bah ...
apa yg best sangatnya tu rini ? heh

Post a Comment